Sudah Tidak Marah Sama Istri

MENGAPA SAYA TAK PERNAH MARAH LAGI PADA ISTERI

Pengakuan jujur Seorang Suami

Ini rahasianya...
Sewaktu berbulan madu, isteri saya melihat seekor kucing yang jinak. Dia pun mengajak kucing yang jinak itu bermain. Tapi, tak diduga kucing itu mencakar tangannya, hingga terluka. Isteri saya tersenyum dan memberi ancaman pada kucing itu sambil berkata: "SATU..."

Kemudian isteri saya kembali mengajak kucing itu bermain lagi. Sekali lagi kucing itu menggigit tangan isteri saya sampai berdarah. Isteri saya kembali tersenyum dan berkata: "DUA..."

Saya mulai was-was. Tapi isteri saya dengan tenangnya mengajak kucing itu kembali bermain. Sayangnya, kucing itu kembali mencakar tangan isteri saya. Isteri saya berkata pada kucing itu sambil tersenyum: "TIGA..."

Isteri saya mengambil sachet kecil berisi bubuk sianida dari dalam tasnya dan menaburkannya di atas ikan bandeng kesukaan si kucing itu, tak sampai 5 menit tewaslah kucing itu...
Saya lgs marah kepada isteri: "Maaam, kamu sudah gila kah ? "
Isteri saya memandang saya sambil tersenyum dan berkata: "SATU..."
..........................................
Sejak itu saya tidak pernah marah lagi kepada isteri saya.

- SEKIAN-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
...........
.
.
.
.
...
....
.

Nb :..
.
.



..





 .


 .
..

 ,

***Cuma becanda... 😂😂

Komentar

Postingan Populer